A váratlan leállások költségekkel járnak, és megakadályozzák, hogy Ön teljesítse az ügyfelekkel szemben vállalt kötelezettségeit.
Az IVECO-nál mindent megteszünk azért, hogy járműve mozgásban maradjon, és mindig rendelkezésre álljon, amikor csak szüksége van rá. Ebből a célból kiváló szolgáltatásokat nyújtunk, amelyek a nem tervezett állásidők elkerülésére irányulnak a maximális üzemidő biztosítása érdekében.
Az IVECO márkakereskedői hálózattal való együttműködésünknek és a telematikai szolgáltatásoknak köszönhetően valós idejű járműfelügyeletet és távdiagnosztikát biztosítunk. Emellett a jármű aktuális használata és állapota alapján tanácsot adunk a tervezett beavatkozásokra vonatkozóan, hogy elkerüljük a nem tervezett javítások miatti állásidőket.
Mindez növeli a járművek rendelkezésre állását, illetve idő- és költségmegtakarítást, valamint jobb hatékonyságot és nagyobb sikert jelent vállalkozása számára.
IVECO Connectivity Box és IVECO üzemidő-felügyeleti rendszer
Az aktív Connectivity Box-szal felszerelt járművek folyamatosan adatokat küldenek az IVECO üzemidő-felügyeleti rendszernek, amely valós időben elemzi a járművek és egyes alkatrészek, például akkumulátor, szűrők, fékbetétek és fékek állapotát. Rendellenességek észlelése esetén a jármű proaktív riasztást küld az IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpontnak, amely megfelelő intézkedéseket tesz az esetleges meghibásodás megelőzése érdekében.
IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpont és IVECO szervizhálózat
Váratlan leállást eredményező rendellenesség esetén az IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpont proaktívan kapcsolatba lép a legközelebbi IVECO szervizközponttal, amely értesíti Önt, hogy a meghibásodás megelőzése érdekében meg kell állnia a járművel.
Annak érdekében, hogy a proaktív figyelmeztetések még pontosabbak legyenek, az Ön hozzájárulásával az IVECO szervizközpont távolról csatlakozik a járműhöz, hogy további információkat kérjen a problémával kapcsolatban, és előkészítse a szükséges alkatrészeket és szerszámokat, így csökkenthető a szervizműhelyben töltött idő.
Az IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpont székhelye Torinóban található. A 80 fős üzemeltetői csapat bármilyen problémára gyors megoldást nyújt, és 10 nyelven tud kapcsolatot tartani Önnel és az IVECO szervizközpontokkal, kiküszöbölve minden nyelvi akadályt.
Járműirányítási és -felügyeleti szolgáltatásunknak köszönhetően eddig 20%-kal tudtuk csökkenteni a váratlan leállásokat.
Ha meghibásodik egy jármű, az időveszteséget és meghiúsuló munkát jelent vállalkozása számára. Az IVECO távoli segítségnyújtási szolgáltatásának köszönhetően nem kell a műhelyben elvégezni a járműdiagnosztikát, ezáltal lerövidül az állásidő, és hatékonyabbá válik a javítás.
A távoli segítségnyújtási szolgáltatás (RAS) és az Over the Air funkció lehetővé teszi a távoli problémamegoldást, hogy Ön minél hamarabb folytathassa az útját.
Távdiagnosztika a javítás idejének csökkentésére
Az IVECO távoli segítségnyújtási szolgáltatása révén az IVECO szervizközpontok távolról tudnak csatlakozni a járműhöz, hogy ellenőrizhessék a hibaelőzményeket, figyelemmel kísérjék a jármű paramétereit, módosítsák a konfigurációkat, és Over the Air szoftverfrissítést hajtsanak végre a vezérlőegységen.
Az Ön beleegyezésével az IVECO szervizközpont munkatársa vagy technikusa minden egyes RAS munkamenet során egy PIN-kódot használ a járműhöz való kapcsolódás érdekében, majd automatikusan megoldja az esetleges problémákat, hogy Ön minél hamarabb folytathassa az útját.
A távoli segítségnyújtási szolgáltatás (RAS) azt is lehetővé teszi, hogy az IVECO szervizközpont technikusa előkészítse a javításhoz szükséges alkatrészeket és szerszámokat, hogy Ön a lehető legkevesebb időt töltse a szervizműhelyben.
Ha a jármű szoftverének frissítése céljából fel kell keresni egy szervizműhelyt, az sok időt vesz igénybe, és veszteséget okozhat. Az IVECO új Over the Air szolgáltatása lehetővé teszi, hogy Ön önállóan és a saját igényei szerint frissítse a jármű szoftverét. Ezzel időt lehet megtakarítani, ráadásul a jármű folyamatosan naprakész lesz, és a szervizműhely felkeresése nélkül is megbízhatóan fog működni.
Frissítse a járművet menet közben
Az IVECO Over the Air szolgáltatása segít fenntartani flottája hatékonyságát és termelékenységét. Ez a könnyen használható funkció, amely minden aktív Connectivity Box-szal felszerelt Daily járművön és az IVECO WAY termékcsalád összes modelljén elérhető, gyors szoftverfrissítést tesz lehetővé, amihez még a szervizműhelyt sem kell felkeresnie. A frissítés bárhol és bármikor letölthető és telepíthető, ami mindössze néhány percet vesz igénybe, ha a jármű biztonságos helyen parkol.
Ahhoz, hogy értesítést kapjon az elérhető frissítésekről, a járműhöz létre kell hoznia egy IVECO ON fiókot; a telepítést az infotainment rendszeren vagy az IVECO Easy alkalmazás segítségével lehet elvégezni.
A hatékony segítségnyújtás fontos a jármű rendelkezésre állásának maximalizálása és a vállalkozás folyamatosságának biztosítása érdekében. Az IVECO gyors megoldásokkal segít Önnek, hogy járművei mindig mozgásban maradjanak. Az IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpont a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető, és 36 európai országban nyújt segítséget.
A nap 24 órájában számíthat ránk
A NON-STOP SEGÍTSÉGNYÚJTÁSI SZOLGÁLTATÁSSAL HÁROMFÉLEKÉPPEN VEHETI FEL A KAPCSOLATOT
Meghibásodás esetén háromféleképpen léphet kapcsolatba az IVECO non-stop segítségnyújtási szolgáltatással:
• hívja a 0080048326000 ingyenes telefonszámot
• egyetlen kattintással továbbítsa a jármű helyét a fedélzeti telematikai rendszer segítségével
• az IVECO Non-Stop alkalmazás használatával: a segítség mindig kéznél van.
IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpont
A non-stop segítségnyújtási szolgáltatást egy 80 fős üzemeltetői csapat biztosítja, akik azonnali segítséget nyújtanak, és 24 nyelven tudnak kapcsolatot tartani Önnel és az IVECO szervizközpontokkal, kiküszöbölve minden nyelvi akadályt. Az IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpont értesíti a meghibásodás helyéhez legközelebbi IVECO szervizközpontot. A segítségnyújtási eljárás során az üzemidő-felügyeleti ügyfélközpont folyamatosan tájékoztatja Önt, és gondoskodik arról, hogy járműve a lehető leghamarabb újra üzemképes legyen.
IVECO NON-STOP ALKALMAZÁS
Az IVECO Non-Stop alkalmazás nemcsak vészhelyzet esetén használható, hanem a járműjavítási szolgáltatás megrendelésére is. Csak válassza ki az időpontot és a helyszínt, az alkalmazás pedig megerősíti a foglalást.
Vállalkozása folyamatos működése miatt Ön is azt szeretné, hogy a járműve mindig rendelkezésre álljon. De nyilván azt is tudja, hogy ha valaki sokat dolgozik, akkor előfordulhatnak váratlan események. Ha ez bekövetkezik, fontos, hogy a probléma gyorsan megoldódjon.
Az IVECO elsődleges célja, hogy egy váratlan esemény bekövetkezésekor azonnal az Ön segítségére siessünk, hogy Ön a lehető leghamarabb folytathassa az útját, és biztonságban tudhassa a két legfontosabb erőforrását: a járművezetőt és a járművet.
Az IVECO TOPCARE a Connectivity Box-szal rendelkező járművek prémium segítségnyújtási szolgáltatása, amely a teljes IVECO WAY termékcsaládhoz elérhető, és célja, hogy előre nem tervezett leállások esetén a jármű és a járművezető is segítséget kapjon.
Az IVECO TOPCARE egy kedvezményes karbantartási és kényelmi szolgáltatás. A szolgáltatás igénybevételéhez aktív Connectivity Boxra és geofencing rendszerre* van szükség.
ELSŐBBSÉGI ÜGYINTÉZÉS
Miután Ön felkeresi valamelyik szervizműhelyünket, a geofencing rendszernek köszönhetően az IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpontja azonnal riasztást kap, hogy járműve meghibásodását prioritásként kezelje. Az IVECO üzemidő-felügyeleti ügyfélközpont közvetlen kapcsolatban áll az Európa-szerte több mint 1600 IVECO szervizközpontból álló hálózattal, amely a nap 24 órájában fogadni tudja a megkereséseket.
A riasztás automatikusan elindítja az alkatrész-beszerzési folyamatot, valamint értesíti a diagnosztikai szakembereket, akiknek célja a jármű állásidejének csökkentése. Ezenkívül Ön folyamatos tájékoztatást kap a javítás állapotáról.
KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁSOK
Ha a javítás a vártnál tovább tart, és Ön távol van az otthonától, mi mindenről gondoskodunk, és különféle kényelmi szolgáltatásokat (szálloda, étkezés, szállítás, orvosi ellátás és parkolás) biztosítunk Önnek, hogy maximális kényelemben pihenhessen. A járművezető nem súlyos megbetegedése esetén orvosi segítségről is gondoskodunk.
* * A TOP CARE Connectivity Box-szal felszerelt nehéz tehergépjárművek és aláírt csatlakoztathatósági nyilatkozat esetén érhető el, és 3 évig jár az ELEMENTS M&R 2XL és 3XL csomagokhoz.
Karbantartási és javítási ajánlatunkkal megóvhatja járműve értékét és teljesítményét, valamint vállalkozása teljesítőképességét.
Szakképzett munkatársaink és a kiváló minőségű IVECO eredeti alkatrészeknek köszönhetően maximalizálni lehet járművei rendelkezésre állását.
MAINTENANCE
A karbantartást, valamint a kenőanyagok, olajok és folyadékok cseréjét tartalmazza az M&R kézikönyv szerint.
DRIVELINE
A motor, az üzemanyag-befecskendezés, a sebességváltó, a hajtótengely és a hajtott tengelyek javítását tartalmazza.
DRIVELINE PLUS (ÚJ!)
Közepes szintű védelmet nyújt, és a DRIVELINE szerződés elemein túl a kipufogórendszer, az önindító és a generátor, a sebességváltó egyéb alkatrészeinek, az elektromos berendezések és a PTO Multipower javítására is kiterjed.
FULL REPAIR
A DRIVELINE PLUS szerződést kiegészítve tovább növeli a védettség szintjét, mert a fékrendszer (kopó alkatrészek kivételével), a tengelykapcsoló munkahenger, a felfüggesztés, a fűtés, a légkondicionáló berendezés és a kompresszor javítására is kiterjed.
WEAR
A tengelykapcsoló, a fékbetétek, féktárcsák, fékdobok vagy dobfékbetétek kopására nyújt fedezetet.
Az állásidőket nem lehet teljesen kiküszöbölni, de a hatékony kezelésükre van mód.
Az IVECO figyelemmel kíséri a járművet és a jármű alkatrészeit, hogy a jármű valós használata és az alkatrészek hátralévő élettartama alapján egy rugalmas, személyre szabott karbantartási tervet állítson össze a karbantartási intervallumok folyamatos optimalizálása és a költségek csökkentése érdekében.
Ha az alábbi alkatrészek – motorolaj (EO), légszűrő (AF) vagy üzemanyagszűrő (FF) – valamelyike megelőző karbantartást igényel, a rendszer karbantartási riasztást küld az IVECO szervizpontnak, amely az útvonal és a jármű aktivitása alapján felveszi Önnel a kapcsolatot a következő beavatkozás ütemezése érdekében.
* A rugalmas karbantartás a Cursor 11 és Cursor 13 dízelmotorokkal felszerelt IVECO WAY termékcsalád esetében választható.
Ön csak a valós idejű használatért fizet. Ennyire testre szabott. Ennyire egyszerű!
A használatalapú fizetési szolgáltatás csak a 2XL vagy 3XL IVECO karbantartási és javítási szerződés hatálya alá tartozó, Connectivity Box-szal felszerelt Daily járművekhez választható az MY19 modelltől. Önnek csak a jármű valós küldetése és tényleges futásteljesítménye alapján kell fizetnie, és az eredeti M&R díjhoz képest pénzt takaríthat meg. Még akkor is nyugodt lehet, ha a szerződésben szereplő kezdeti futásteljesítményt túllépi, mert az M&R szerződés ilyenkor is fedezetet nyújt a járműre.
Többé ne fájjon a feje a kritikus alkatrészek miatt.
Az IVECO kiterjesztett garanciája magában foglalja a Driveline, Driveline Plus és a Full Repair elemeit, amelyekből tetszés szerint összeállíthat egy moduláris csomagot.
Forduljon a helyi márkakereskedőjéhez, hogy bővebb információt kapjon a járműhöz elérhető szolgáltatásokról, és válassza ki az Ön számára tökéletes szerződést.