ETV Truck | Az olaszországi Trotta EVADYS-t és DAILY CNG Mobi-t vásárol az iskolai és turisztikai közlekedés korszerűsítéséhez.

Az olaszországi Trotta 12 db EVADYS-t és 19 db DAILY CNG Mobi-t vásárol az iskolai és turisztikai közlekedés korszerűsítéséhez.

Vénissieux, 2022. július 22.

Az IVECO BUS 12 db EVADYS és 19 db DAILY Mobi School kisbuszt (70C18 modell) szállított a Trotta vállalatnak, amely helyi tömegközlekedéssel, iskolai és turisztikai szállítással foglalkozik, és tevékenységeikhez a márka járműveit fogják használni. Az első egységek ünnepélyes átadásán részt vettek a tulajdonosok, Mauro, Livio és Giorgio Trotta, valamint Mario Artusi, a Romana Diesel elnöke és Guido Ucci, az IVECO BUS olasz kisbusz- és autóbusz-piacának vezetője.

A 12 db EVADYS-t Trentino régióban helyezik üzembe a síközpontokba közlekedő utasok szállítására, nyaranta pedig a római turisztikai szolgáltatásokhoz használják majd a buszokat. A járművek különböző hosszúságúak, négy busz 13 méter, nyolc pedig 12 méter hosszú. Felszereltségük két 19 hüvelykes monitort, USB-csatlakozókat és egy útfigyelő kamerát tartalmaz. A nyolc darab 12 méteres busz 53 dönthető üléssel és állítható lábtartóval van felszerelve. A túlnyúlás mögött elhelyezett ajtó lehetővé teszi a 8,6 m3-es csomagtér optimalizálását, amely a belső csomagtartók 1,6 m3-es kapacitásával egyesítve összesen 10,2 m3-es csomagteret jelent. A négy 13 méteres jármű 59 ülőhellyel rendelkezik, amelyek megegyeznek a 12 méteres autóbuszokéval. Ez utóbbi modell esetében a csomagtér teljes kapacitása a belső csomagtartók 1,8 m3-rel növelt befogadóképessége mellett 12,3 m3-re nő.

A járművek 400 lóerős, regenerálás nélküli HI-SCR Cursor 9 motorral vannak felszerelve. Az EGR nélküli rendszer nem befolyásolja az égési folyamatot: a motor csak tiszta friss levegőt lélegzik be, nem keveredik a forró, visszavezetett kipufogógázzal. A HI-SCR rendszernek ráadásul a részecskeszűrő regenerálásához még üzemanyagot sem kell a kipufogógázba fecskendeznie, így elkerülhető a kipufogógáz magas hőmérséklete, ami csökkenti a fogyasztást, a hőterhelést és a rendszer összetettségét. A sebességváltó az ACC-vel ellátott 12 fokozatú automatizált váltó, amely a sebességbeállítás mellett az előtte haladó járműtől való távolságtartást is lehetővé teszi.

A 19 db DAILY CNG Mobi iskolai kisbuszt a római iskolai közlekedésben fogják használni. A járművek a 70C14-es alvázra épülnek, és a kiváló mértékben környezettudatos, 136 lóerős CNG 3 literes metánmotorral vannak felszerelve. A járművek 45 általános és középiskolás gyermek, valamint a kísérő és a sofőr szállítására alkalmasak. A fedélzeti rendszerek a legfejlettebbek közé tartoznak, ezek folyamatos kapcsolatban állnak egy szárazföldi műveleti központtal, amely lehetővé teszi a járművek aktuális helyzetére és állapotára, valamint az utasforgalmi folyamatokra vonatkozó összes adat ellenőrzését és kezelését. Ezenkívül a járműveket egy fotokatalitikus PURETI rendszerrel sterilizálták, amely a napfény és a mesterséges fény hatására legalább két évig garantálja a sterilizálás reaktiválását.

Mauro Trotta, az azonos nevű cég tulajdonosa a járművek első szállítása alkalmából így nyilatkozott: „Az IVECO BUS-t a termékeik és szolgáltatásaik minősége és megbízhatósága miatt választottuk, valamint azért, mert rendelkezésünkre áll a Romana Diesel struktúrája, amely cégtörténelmünk kezdete óta mellettünk áll, és 360°-os partnerséget garantál számunkra, amely messze túlmutat a járművek szállításán.” Az összes iskolabuszt a Trotta vállalat vásárolta meg a Roma Capitale pályázat egyik résznyerteseként, amely kifejezetten az alacsony környezeti terhelésű járművek forgalomba helyezését díjazta.

A Trotta egy többgenerációs, nagy múltú vállalat a személyszállítási ágazatban. Elsődleges ügyfelei a Romana Diesel és a IVECO BUS, a vállalat erős gyökerekkel rendelkezik az idegenforgalmi ágazatban. Az elmúlt évtizedben a testvérek, Mauro, Pino és Livio ambiciózus programot indítottak a flotta és a kínált szolgáltatások bővítésére és diverzifikálására, így a TPL és a nemzeti iskolai szállítás egyik referenciapontjává váltak.